Магдебурзький водний міст (Kanalbrucke Magdeburg) - унікальна технічна споруда, що з'єднала два найбільші судноплавні канали Німеччини - Канал Ельба-Хафель і Середньогерманський канал - і тим самим забезпечила навігацію між внутрішнім портом Берліна і індустріальними районами долини Рура. На сьогодні це щонайдовший водний міст в Європі - 918 метрів. На його створення пішло 24000 тонни сталі і 68 000 кубічних метрів бетону. Подібні масштабні проекти досить часто будуються значно довше, ніж планувалося. Не виключення і Магдебурзький міст, на будівництво якого знадобилося майже 80 років! Німецькі інженери задумали з'єднати ці водні шляхи ще на початку ХХ століття, проте роботи були перервані Другою світовою війною і розколом Німеччини, що послідував за нею. Лише у 1997 році німецький уряд відродив проект і добудував міст буквально за 6 років, витративши при цьому приблизно 500 мільйонів євро. Тепер водний міст дозволяє річковим баржам уникнути довгого проходу уздовж Ельби, а також перевозити вантажі до 1350 метричних тонн, що раніше було обмежене 800 тоннами. Магдебурзький водний міст відкритий для туристів, тут організовані парковки для автомобілів, пішохідні і велосипедні доріжки, а також побудований невеликий музей, що розповідає про будівництво споруди.
Читайте також про незвичайний "підводний" міст, побудований в Нідерландах, що дістав назву Міст Мойсея.