|
Правила і умови бронювання готелів
Ви можете забронювати готель без кредитної карти в розділі Бронювання онлайн. Про те, як сплатити бронь, читайте нижче в розділі Вартість та оплата
Загальні положення
- Система онлайн бронювання готелів, представлена на цьому сайті, дозволяє самостійно здійснювати пошук та бронювання готелів в режимі реального часу з подальшою оплатою заброньованого номера банківським переказом, кредитною карткою або через офіс компанії ТОВ «Атлас Тур», іменованій надалі Оператор.
- Бронюючи готель на даному сайті, Ви вступаєте в прямі договірні відносини безпосередньо з готелем, Оператор виступає в даному випадку виконавцем, який забезпечує передачу Ваших особистих даних в готель і своєчасну оплату заброньованого номера, а Вам - підтвердження факту бронювання готелю.
- Вся інформація, представлена на даному сайті, базована на відомостях, наданих готелями, що несуть відповідальність за точність інформації, що відображається.
- Бронюючи готель і здійснюючи оплату, Ви погоджуєтесь з цими правилами та умовами бронювання готелів, а також з правилами готелю, який безпосередньо надає послугу, в тому вигляді, в якому вони представлені на момент здійснення бронювання.
- Бронювати готель і здійснювати оплату номера може тільки правоздатна та дієздатна особа, яка досягла віку 18 років.
Порядок бронювання готелів.
- Дана система онлайн бронювання готелів є міжнародною, тому частина інформації, супутньої бронюванню, надається на англійській мові.
- Резервування номерів у готелі відбувається в момент здійснення бронювання. Після завершення бронювання інформація про заброньований номер автоматично буде відправлена на Ваш е-mail, вказаний Вами при бронюванні. Після отримання Оператором підтвердження про оплату на цю ж адресу буде висланий ваучер.
- Бронювання не втрачає сили протягом 72 годин з моменту його здійснення. Якщо протягом зазначеного строку не буде проведена оплата, бронювання анулюється автоматично.
- Дана система онлайн бронювання дозволяє здійснювати бронювання номерів тільки на ті дати, коли за правилами готелю не вступили в дію штрафні санкції у разі ануляції Вами бронювання.
- Номери, заброньовані на одні й ті ж або дати поряд, з однаковими іменами та прізвищами проживаючих можуть бути анульованими готелем, як дублікати незалежно від того, була проведена оплата чи ні. Тому якщо з якихось причин у Вас є кілька ідентичних бронювань, зроблених в різних агентствах або на інтернет-сторінках, Вам слід анулювати дублікати або проінформувати про це Оператора.
- Бронювання номерів в системі онлайн бронювання, яка представлена на даному сайті, не передбачає автоматичної візової підтримки Оператора. Тому перш, ніж приступати до бронювання, проконсультуйтеся у візовому відділі Оператора про необхідність та порядок отримання візи в країну проходження.
Внесення змін і анулювання.
- Бронювання готелю може бути анульовано без будь-яких додаткових оплат до моменту, поки Вами не була здійснена оплата та номер не був Вам проданий. Під продажем номеру мається на увазі надходження грошових коштів на рахунок Оператора.
- У випадку, якщо ануляцію бронювання необхідно зробити після факту здійснення продажу номера, вона здійснюються відповідно до правил і умов готелю.
- Змінити бронювання можна тільки лише шляхом ануляції існуючого бронювання і створення нового за умови наявності номерів у готелі. Звертаємо Вашу увагу, що Оператор не може гарантувати, що анульований Вами номер буде доступний для створення нового бронювання.
- Всі зміни та анулювання заброньованого оплаченого номеру можуть бути здійснені тільки в офісі Оператора в робочий час з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 19:00. У випадку, якщо Ви бажаєте внести зміни або анулювати бронювання готелю, необхідно проінформувати Оператора по телефону / факсу +38 044 456 78 15 або електронною поштою contact@atlastour.com.ua. У випадку, якщо Ви змінюєте або анулюєте Номер звернувшись безпосередньо в готель, Оператор не може забезпечити Вас інформацією щодо можливих невідповідностей, пов'язаних із внесеними змінами, а також гарантувати повернення грошових коштів.
Вартість та оплата
- Сплатити заброньований готель Ви можете наступними шляхами:
- звернутися до офісу Оператора в робочий час з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 19:00;
- банківським переказом в будь-якому банку як фізична особа чи з рахунку компанії як юридична особа. При даному способі оплати Ви повинні враховувати, що надходження грошових коштів на рахунок Оператора може зайняти якийсь час. Щоб уникнути непорозумінь, пов'язаних з міжбанківським рухом грошових коштів, Вам слід проінформувати Оператора про проведений платіж по телефону / факсу +38 044 456 78 15 або електронною поштою contact@atlastour.com.ua в робочий час з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 19:00;
- кредитною карткою в офісі Оператора; до оплати приймаються карти VISA, MASTERCARD і American Express. При даному способі оплати до вартості номера додається компенсація банківських витрат за проведення транзакції.
- кредитною карткою на сайті Оператора через платіжний шлюз Портмоне; до оплати приймаються карти VISA і MASTERCARD. При даному способі оплати не стягується ніяка додаткова комісія
- Під оплатою мається на увазі зарахування грошових коштів на рахунок Оператора.
- Послуги банку по перерахуванню коштів є Вашими витратами
- При поверненні грошових коштів у разі анулювання проданого номера (якщо таке можливо), Ви зобов'язані сплатити штраф за анулювання, якщо такий передбачений політикою готелю, згідно правилам та умовам готелю.
- Повернення грошових коштів за анульоване бронювання проводиться тільки через офіс Оператора и здійснюється тим же шляхом, яким готель був оплачений.
Відповідальність і зобов'язання.
- Погоджуючись з даними правилами та умовами бронювання готелів, Ви несете відповідальність:
- за правильність і точність наданої інформації;
- за актуальність зазначеної Вами електронної адреси, оскільки на неї Вам буде надіслана інформація щодо заброньованого Вами номеру і ваучер;
- за будь-які ініційовані Вами зміни в оплаченому бронюванні, що тягнуть за собою додаткові оплати;
- за наявність у всіх осіб, для яких здійснюється бронювання, необхідних проїзних документів, а саме дійсних паспортів, віз (у тому числі транзитних), доручень та інших документів для подорожі дітей, а також полісів медичного страхування;
- за своєчасне прибуття в готель; в разі Вашого не заселення в готель (no show) або заселення днями пізніше, грошові кошти за непрожиті в готелі ночі не повертаються;
- Погоджуючись з даними правилами та умовами бронювання, Ви зобов'язані:
- на вимогу Оператора надати додаткові відомості про всіх осіб, для яких здійснюється бронювання, зокрема дату народження, номер паспорту, адреси, громадянство та інше;
- перш, ніж оплачувати номер в готелі, ознайомитися з правилами тарифу, особливо з розділами, де міститься інформація про можливість внесення змін або анулювання бронювання;
- своєчасно інформувати Оператора про проведену оплату, щоб уникнути ануляції бронювання через затримку надходження грошових коштів на рахунок Оператора
- своєчасно провести всі додаткові оплати, викликані ініційованими Вами змінами або ануляцією оплаченого бронювання;
- зберігати ваучер до моменту прибуття в готель і пред'явити його при реєстрації;
- по прибуттю в готель оплатити додаткові і місцеві податки і збори, якщо такі є;
- дотримуватися правил проживання в готелі, зокрема правила громадського порядку, дрес-коду, а також часу заселення в номер (check-in) і часу його звільнення (check-out);
- у випадку, якщо Ви бажаєте заселитися в номер завчасно check-in, або залишатися в номері після настання часу check-out, сплатити пов'язані з цим додаткові витрати;
- у разі заподіяння готелю чи іншій приймаючій стороні прямого або непрямого збитку, відшкодувати її в повному обсязі;
- Оператор не несе відповідальність:
- за наслідки, які настали в разі Вашої відмови в наданні затребуваних ним додаткових відомостей про всіх осіб, для яких здійснювалось бронювання;
- за анулювання заброньованого номера в готелі в разі його несплати у вказаний термін;
- за виникнення додаткових витрат, пов'язаних з ініційованими Вами змінами або ануляцією оплаченого бронювання;
- за зміну вартості авіаквитка до моменту його продажу, пов'язану зі зміною авіакомпанією умов продажу, розмірів та кількості зборів, а також зі зміною курсу валюти на день продажу авіаквитка;
- за анулювання готелем заброньованого чи оплаченого номера при наявності декількох ідентичних бронювань, а саме при збігу імені та прізвища і дат;
- за відмову готелю в наданні проживання у разі втрати або непред'явленні ваучера;
- за відмову готелю в наданні сплаченого номера у зв'язку з відсутністю місць через перепродаж;
- за відмову готелю надати номер у разі раннього check-in або пізнього check-out, якщо це не було обумовлено при бронюванні;
- за вимогу готелю заблокувати гарантійний депозит на Вашій кредитній карті або надати його в іншій формі на час перебування в готелі;
- за недоліки в роботі готелю, неякісний сервіс, відсутність тих чи інших послуг та зручностей, невідповідність опису готелю дійсності, недотримання готелем умов бронювання та правил тарифу, а також за будь-який збиток, прямо або побічно заподіяний Вам в результаті подібних дій готелю;
- за некоректне використання Вами кредитної карти, а також за платежі, здійснені третіми особами у разі її крадіжки або втрати;
- за незнання або недотримання Вами вимог країн щодо візового та паспортного режимів, а також збитки, пов'язані з відмовою імміграційних служб у в'їзді в країну
- за втрачені грошові кошти у разі ануляції авіакомпанією проданого квитка, якщо Ви не пролетіли будь-яку ділянку маршруту;
- за збитки, які настали внаслідок форс-мажорних обставин (непередбачених, неконтрольованих явищ і подій, стихійних лих, військових подій тощо).
|