ENG | РУС
+38 050
456-78-15
+38 044

Правила і умови бронювання готелів

Ви можете забронювати готель без кредитної карти в розділі Бронювання онлайн.
Про те, як сплатити бронь, читайте нижче в розділі Вартість та оплата

 

Загальні положення

  • Система онлайн бронювання готелів, представлена ​​на цьому сайті, дозволяє самостійно здійснювати пошук та бронювання готелів в режимі реального часу з подальшою оплатою заброньованого номера банківським переказом, кредитною карткою або через офіс компанії ТОВ «Атлас Тур», іменованій надалі Оператор.
  • Бронюючи готель на даному сайті, Ви вступаєте в прямі договірні відносини безпосередньо з готелем, Оператор виступає в даному випадку виконавцем, який забезпечує передачу Ваших особистих даних в готель і своєчасну оплату заброньованого номера, а Вам - підтвердження факту бронювання готелю.
  • Вся інформація, представлена на даному сайті, базована на відомостях, наданих готелями, що несуть відповідальність за точність інформації, що відображається.
  • Бронюючи готель і здійснюючи оплату, Ви погоджуєтесь з цими правилами та умовами бронювання готелів, а також з правилами готелю, який безпосередньо надає послугу, в тому вигляді, в якому вони представлені на момент здійснення бронювання.
  • Бронювати готель і здійснювати оплату номера може тільки правоздатна та дієздатна особа, яка досягла віку 18 років.

Порядок бронювання готелів.

  • Дана система онлайн бронювання готелів є міжнародною, тому частина інформації, супутньої бронюванню, надається на англійській мові.
  • Резервування номерів у готелі відбувається в момент здійснення бронювання. Після завершення бронювання інформація про заброньований номер автоматично буде відправлена ​​на Ваш е-mail, вказаний Вами при бронюванні. Після отримання Оператором підтвердження про оплату на цю ж адресу буде висланий ваучер.
  • Бронювання не втрачає сили протягом 72 годин з моменту його здійснення. Якщо протягом зазначеного строку не буде проведена оплата, бронювання анулюється автоматично.
  • Дана система онлайн бронювання дозволяє здійснювати бронювання номерів тільки на ті дати, коли за правилами готелю не вступили в дію штрафні санкції у разі ануляції Вами бронювання.
  • Номери, заброньовані на одні й ті ж або дати поряд, з однаковими іменами та прізвищами проживаючих можуть бути анульованими готелем, як дублікати незалежно від того, була проведена оплата чи ні. Тому якщо з якихось причин у Вас є кілька ідентичних бронювань, зроблених в різних агентствах або на інтернет-сторінках, Вам слід анулювати дублікати або проінформувати про це Оператора.
  • Бронювання номерів в системі онлайн бронювання, яка представлена на даному сайті, не передбачає автоматичної візової підтримки Оператора. Тому перш, ніж приступати до бронювання, проконсультуйтеся у візовому відділі Оператора про необхідність та порядок отримання візи в країну проходження.

Внесення змін і анулювання.

  • Бронювання готелю може бути анульовано без будь-яких додаткових оплат до моменту, поки Вами не була здійснена оплата та номер не був Вам проданий. Під продажем номеру мається на увазі надходження грошових коштів на рахунок Оператора.
  • У випадку, якщо ануляцію бронювання необхідно зробити після факту здійснення продажу номера, вона здійснюються відповідно до правил і умов готелю.
  • Змінити бронювання можна тільки лише шляхом ануляції існуючого бронювання і створення нового за умови наявності номерів у готелі. Звертаємо Вашу увагу, що Оператор не може гарантувати, що анульований Вами номер буде доступний для створення нового бронювання.
  • Всі зміни та анулювання заброньованого оплаченого номеру можуть бути здійснені тільки в офісі Оператора в робочий час з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 19:00. У випадку, якщо Ви бажаєте внести зміни або анулювати бронювання готелю, необхідно проінформувати Оператора по телефону / факсу +38 044 456 78 15 або електронною поштою contact@atlastour.com.ua. У випадку, якщо Ви змінюєте або анулюєте Номер звернувшись безпосередньо в готель, Оператор не може забезпечити Вас інформацією щодо можливих невідповідностей, пов'язаних із внесеними змінами, а також гарантувати повернення грошових коштів.

Вартість та оплата

  • Сплатити заброньований готель Ви можете наступними шляхами:
    • звернутися до офісу Оператора в робочий час з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 19:00;
    • банківським переказом в будь-якому банку як фізична особа чи з рахунку компанії як юридична особа. При даному способі оплати Ви повинні враховувати, що надходження грошових коштів на рахунок Оператора може зайняти якийсь час. Щоб уникнути непорозумінь, пов'язаних з міжбанківським рухом грошових коштів, Вам слід проінформувати Оператора про проведений платіж по телефону / факсу +38 044 456 78 15 або електронною поштою contact@atlastour.com.ua в робочий час з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 19:00;
    • кредитною карткою в офісі Оператора; до оплати приймаються карти VISA, MASTERCARD і American Express. При даному способі оплати до вартості номера додається компенсація банківських витрат за проведення транзакції.
    • кредитною карткою на сайті Оператора через платіжний шлюз Портмоне; до оплати приймаються карти VISA і MASTERCARD. При даному способі оплати не стягується ніяка додаткова комісія
  • Під оплатою мається на увазі зарахування грошових коштів на рахунок Оператора.
  • Послуги банку по перерахуванню коштів є Вашими витратами
  • При поверненні грошових коштів у разі анулювання проданого номера (якщо таке можливо), Ви зобов'язані сплатити штраф за анулювання, якщо такий передбачений політикою готелю, згідно правилам та умовам готелю.
  • Повернення грошових коштів за анульоване бронювання проводиться тільки через офіс Оператора и здійснюється тим же шляхом, яким готель був оплачений.

Відповідальність і зобов'язання.

  • Погоджуючись з даними правилами та умовами бронювання готелів, Ви несете відповідальність:
    • за правильність і точність наданої інформації;
    • за актуальність зазначеної Вами електронної адреси, оскільки на неї Вам буде надіслана інформація щодо заброньованого Вами номеру і ваучер;
    • за будь-які ініційовані Вами зміни в оплаченому бронюванні, що тягнуть за собою додаткові оплати;
    • за наявність у всіх осіб, для яких здійснюється бронювання, необхідних проїзних документів, а саме дійсних паспортів, віз (у тому числі транзитних), доручень та інших документів для подорожі дітей, а також полісів медичного страхування;
    • за своєчасне прибуття в готель; в разі Вашого не заселення в готель (no show) або заселення днями пізніше, грошові кошти за непрожиті в готелі ночі не повертаються;
  • Погоджуючись з даними правилами та умовами бронювання, Ви зобов'язані:
    • на вимогу Оператора надати додаткові відомості про всіх осіб, для яких здійснюється бронювання, зокрема дату народження, номер паспорту, адреси, громадянство та інше;
    • перш, ніж оплачувати номер в готелі, ознайомитися з правилами тарифу, особливо з розділами, де міститься інформація про можливість внесення змін або анулювання бронювання;
    • своєчасно інформувати Оператора про проведену оплату, щоб уникнути ануляції бронювання через затримку надходження грошових коштів на рахунок Оператора
    • своєчасно провести всі додаткові оплати, викликані ініційованими Вами змінами або ануляцією оплаченого бронювання;
    • зберігати ваучер до моменту прибуття в готель і пред'явити його при реєстрації;
    • по прибуттю в готель оплатити додаткові і місцеві податки і збори, якщо такі є;
    • дотримуватися правил проживання в готелі, зокрема правила громадського порядку, дрес-коду, а також часу заселення в номер (check-in) і часу його звільнення (check-out);
    • у випадку, якщо Ви бажаєте заселитися в номер завчасно check-in, або залишатися в номері після настання часу check-out, сплатити пов'язані з цим додаткові витрати;
    • у разі заподіяння готелю чи іншій приймаючій стороні прямого або непрямого збитку, відшкодувати її в повному обсязі;
  • Оператор не несе відповідальність:
    • за наслідки, які настали в разі Вашої відмови в наданні затребуваних ним додаткових відомостей про всіх осіб, для яких здійснювалось бронювання;
    • за анулювання заброньованого номера в готелі в разі його несплати у вказаний термін;
    • за виникнення додаткових витрат, пов'язаних з ініційованими Вами змінами або ануляцією оплаченого бронювання;
    • за зміну вартості авіаквитка до моменту його продажу, пов'язану зі зміною авіакомпанією умов продажу, розмірів та кількості зборів, а також зі зміною курсу валюти на день продажу авіаквитка;
    • за анулювання готелем заброньованого чи оплаченого номера при наявності декількох ідентичних бронювань, а саме при збігу імені та прізвища і дат;
    • за відмову готелю в наданні проживання у разі втрати або непред'явленні ваучера;
    • за відмову готелю в наданні сплаченого номера у зв'язку з відсутністю місць через перепродаж;
    • за відмову готелю надати номер у разі раннього check-in або пізнього check-out, якщо це не було обумовлено при бронюванні;
    • за вимогу готелю заблокувати гарантійний депозит на Вашій кредитній карті або надати його в іншій формі на час перебування в готелі;
    • за недоліки в роботі готелю, неякісний сервіс, відсутність тих чи інших послуг та зручностей, невідповідність опису готелю дійсності, недотримання готелем умов бронювання та правил тарифу, а також за будь-який збиток, прямо або побічно заподіяний Вам в результаті подібних дій готелю;
    • за некоректне використання Вами кредитної карти, а також за платежі, здійснені третіми особами у разі її крадіжки або втрати;
    • за незнання або недотримання Вами вимог країн щодо візового та паспортного режимів, а також збитки, пов'язані з відмовою імміграційних служб у в'їзді в країну
    • за втрачені грошові кошти у разі ануляції авіакомпанією проданого квитка, якщо Ви не пролетіли будь-яку ділянку маршруту;
    • за збитки, які настали внаслідок форс-мажорних обставин (непередбачених, неконтрольованих явищ і подій, стихійних лих, військових подій тощо).
 

2010-2023 All rights reserved
Дизайн сайту Republique
Розроблено в MCG

  1. Главная
  2. Правила і умови
  3. >
  4. Правила і умови бронювання готелів