|
Правила і умови бронювання авіаквитків
Ви можете забронювати авіаквитки без попередньої оплати, відправивши швидкий запит. Про те, як сплатити бронь, читайте нижче в розділі Вартість та оплата
Якщо Вам треба зробити бронь для посольства - звертайтеся в наш офіс по тел. (044) 456 78 15
Загальні положення
- Бронювання та продаж авіаквитків здійснюється через термінали ТОВ «Атлас Тур», акредитованого агента Міжнародної Асоціації Перевізників (IATA), що іменується в подальшому Оператор.
- Бронюючи авіаквиток і здійснюючи оплату, Ви погоджуєтесь з цими правилами та умовами бронювання авіаквитків, а також з правилами авіаперевізника, який безпосередньо надає послугу, в тому вигляді, в якому вони представлені на момент здійснення бронювання.
- Бронювати авіаквиток і здійснювати оплату авіаквитка може тільки правоздатна та дієздатна особа, яка досягла віку 18 років.
Порядок бронювання авіаквитків
- Авіаквиток є міжнародним перевізним документом. Відповідно до цього вся інформація, супутня бронюванню та продажу авіаквитків (персональні дані пасажира, опис рейсів, правила тарифу тощо), надається на англійській мові.
- При бронюванні авіаквитка Ваші персональні дані повинні збігатися з написанням у документі, з яким Ви будете подорожувати. Згідно з правилами Міжнародної Асоціації Перевізників в написанні прізвища та імені пасажира допускається не більше трьох помилок. При цьому перша буква прізвища в обов'язковому порядку повинна бути правильною.
- У випадку бронювання авіаперельоту з пересадкою, завжди звертайте увагу на наступні моменти:
- мінімальний стикувальний час, у деяких випадках для пересадки у великих аеропортах з великим пасажирообігом його буває недостатньо;
- необхідність проходження паспортного контролю в пункті пересадки;
- отримання багажу в пункті пересадки у випадку, якщо Ви подорожуєте різними авіакомпаніями; у поодиноких випадках це буває необхідно, тому якщо у вас виникають сумніви - дізнайтесь відповідну інформацію у Оператора або в авіакомпанії;
- зміна аеропорту в пункті пересадки; при цьому враховуйте віддаленість аеропортів, спосіб переміщення між ними й час доби, що визначає трафік на дорогах, а також в такому випадку важливо враховувати необхідність отримання транзитної візи.
- Після завершення бронювання авіаквитка Ви отримуєте повідомлення на адресу Вашої електронної пошти з номером бронювання, всіма деталями перельоту і строком, протягом якого авіаквиток повинен бути сплачений. Після отримання Оператором підтвердження про оплату на цю ж адресу буде висланий електронний авіаквиток.
- Квитки, заброньовані на одні й ті ж або дати поряд, з однаковими іменами та прізвищами пасажирів і ті, що співпадають по маршруту, анулюються авіакомпанією автоматично незалежно від того, була проведена оплата чи ні. Тому якщо з якихось причин у Вас є кілька ідентичних бронювань авіаквитків, зроблених в різних агентствах або на інтернет-сторінках, Вам слід анулювати дублікати або проінформувати про це Оператора.
Внесення змін і анулювання
- Бронювання авіаквитка може бути змінено або анульовано без будь-яких додаткових оплат до моменту, поки Вами не була здійснена оплата та квиток не був проданий. Під продажем авіаквитка мається на увазі присвоєння йому номера на стоці конкретної авіакомпанії, яке здійснюється після надходження оплати на рахунок Оператора.
- Прізвища та імена пасажирів не можуть бути змінені в заброньованому або проданому авіаквитку ні за яких обставин, лише шляхом анулювання та створення нового авіаквитка за умови наявності місць на рейсах.
- Всі зміни та анулювання заброньованого або проданого авіаквитка можуть бути здійснені тільки в офісі Оператора в робочий час з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 19:00. У випадку, якщо Ви допустили помилку при бронюванні авіаквитка, бажаєте внести зміни або анулювати авіаквиток, необхідно проінформувати Оператора по телефону / факсу +38 044 456 78 15 або електронною поштою contact@atlastour.com.ua.
Вартість та оплата
- Вартість авіаквитка складається з тарифу,аеропортових і паливних зборів, а також сервісного збору за послуги Оператора.
- Сплатити заброньований авіаквиток Ви можете наступними шляхами:
- звернутися до офісу Оператора в робочий час з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 19:00;
- банківським переказом в будь-якому банку як фізична особа чи з рахунку компанії як юридична особа. При даному способі оплати Ви повинні враховувати, що надходження грошових коштів на рахунок Оператора може зайняти якийсь час. Щоб уникнути непорозумінь, пов'язаних з міжбанківським рухом грошових коштів, Вам слід проінформувати Оператора про проведений платіж по телефону / факсу +38 044 456 78 15 або електронною поштою contact@atlastour.com.ua в робочий час з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 19:00;
- кредитною карткою в офісі Оператора; до оплати приймаються карти VISA, MASTERCARD і American Express. При даному способі оплати до вартості авіаквитка додається компенсація банківських витрат за проведення транзакції.
- Вартість авіаквитка гарантована авіакомпанією до 23.59 поточної доби за місцевим часом Оператора. З настанням наступної доби вартість може змінитися як у бік збільшення, так і у бік зменшення, оскільки до моменту продажу авіаквитка авіакомпанія залишає за собою право змінювати умови продажу, розмір і кількість зборів. Також вартість авіаквитка залежить від коливань курсу валюти, який щодня встановлюється в системі бронювання, і в день продажу авіаквитка може відрізнятися від курсу в день створення бронювання. У випадку, якщо Ви плануєте оплату авіаквитка не в день створення бронювання, щоб уникнути непорозумінь, пов'язаних з перерахованими вище причинами, перш, ніж зробити оплату, дізнайтесь фактичну вартість авіаквитка у Оператора.
- При поверненні грошових коштів у разі анулювання проданого квитка (якщо таке можливо) сервісний збір Оператора не повертається. Крім того, Ви зобов'язані сплатити штраф за анулювання, якщо такий передбачений авіакомпанією, згідно з правилами тарифу проданого авіаквитка.
- В разі внесення будь-яких змін, здійснених після продажу авіаквитка (якщо такі можливі), Оператор стягує сервісний збір за свої послуги. Також додатково оплачується штраф за внесення змін, якщо такий передбачений авіакомпанією, згідно з правилами тарифу проданого авіаквитка.
- Повернення коштів за анульований авіаквиток проводиться тільки після надходження їх на рахунок Оператора від авіакомпанії і здійснюється тим же шляхом, яким авіаквиток був оплачений.
Відповідальність і зобов'язання
- Погоджуючись з цими правилами та умовами бронювання авіаквитків, Ви несете відповідальність:
- за правильність і точність наданої інформації щодо всіх пасажирів, для яких здійснюється бронювання авіаквитків;
- за актуальність зазначеної Вами електронної адреси, оскільки на неї Вам буде надіслана інформація щодо заброньованого Вами авіаперельоту і електронний авіаквиток;
- за будь-які ініційовані Вами зміни в проданому авіаквитку, що тягнуть за собою додаткові оплати;
- за наявність у всіх пасажирів необхідних проїзних документів, а саме дійсних паспортів, віз (у тому числі транзитних), доручень та інших документів для подорожі дітей, а також полісів медичного страхування;
- за своєчасне прибуття всіх пасажирів на реєстрацію рейсу; рекомендований час для реєстрації на рейс ви можете уточнити в авіакомпанії або у Оператора;
- Погоджуючись з цими правилами та умовами бронювання, Ви згідні:
- на вимогу Оператора надати додаткові відомості про пасажирів, зокрема дату народження, номер паспорту, адреси, громадянство та інше;
- перш, ніж оплачувати квиток, ознайомитися з правилами тарифу заброньованого авіаперельоту, особливо з розділами, де міститься інформація про можливість внесення змін або анулювання квитку;
- перш, ніж оплачувати авіаквиток, уточнити у Оператора фактичну вартість заброньованого авіаперельоту в день планованої оплати, якщо бронювання було створено днями раніше;
- оплатити авіаквиток до настання строку, зазначеного у бронюванні;
- своєчасно провести всі додаткові оплати, викликані ініційованими Вами змінами або ануляцією проданого квитка;
- своєчасно провести додаткову оплату у випадку, якщо вартість авіаквитка зросла, а оплата вже була здійснена без узгодження з Оператором фактичної вартості на день продажу авіаквитка, заброньованого днями раніше;
- дотримуватися порядку перельотів відповідно проданого авіаквитку; якщо Ви не пролетіли будь-яку ділянку маршруту, авіакомпанія автоматично анулює весь Ваш подальший переліт без права на повернення сплачених коштів;
- Оператор не несе відповідальність:
- за наслідки, які настали в разі Вашої відмови в наданні затребуваних ним додаткових відомостей про пасажирів;
- за анулювання авіакомпанією заброньованого авіаквитка в разі його несплати у вказаний термін;
- за виникнення додаткових витрат, пов'язаних з ініційованими Вами змінами або ануляцією проданого квитка;
- за зміну вартості авіаквитка до моменту його продажу, пов'язану зі зміною авіакомпанією умов продажу, розмірів та кількості зборів, а також зі зміною курсу валюти на день продажу авіаквитка;
- за анулювання авіакомпанією заброньованого авіаквитка при наявності декількох ідентичних бронювань, а саме при збігу імені та прізвища, дат і маршруту;
- за втрачені грошові кошти у разі ануляції авіакомпанією проданого квитка, якщо Ви не пролетіли будь-яку ділянку маршруту;
- за некоректне використання Вами кредитної карти, а також за платежі, здійснені третіми особами у разі її крадіжки або втрати;
- за відмову авіакомпанії в перевезенні у зв'язку з відсутністю місць на рейсі через перепродаж;
- за дії авіакомпанії, такі як зміна дати і часу вильоту, затримка рейсу, скасування рейсу, зміна маршруту, зміна типу повітряного судна, втрата багажу та інше, а також за збитки, викликані такими діями авіакомпанії;
- за недоліки в роботі авіакомпанії, неякісний сервіс, недотримання нею умов бронювання та правил застосування тарифу, а також за будь-які збитки, прямо або посередньо заподіяні Вам в результаті подібних дій авіакомпанії;
- за незнання або недотримання Вами вимог країн по всьому маршруту слідування щодо візового та паспортного режимів, а також збитки, пов'язані з відмовою імміграційних служб у в'їзді в країну.
|