ENG | РУС
+38 050
456-78-15
+38 044

Замітки ділового мандрівника

Глава 1
Про те, як уникнути труднощів
при покупці авіаквитка

Вартість квитка залежить від дати його придбання – найдешевші квитки бронюються насамперед, бо їх кількість на рейсах обмежена. Навіть якщо Ви не впевнені в датах, забронюйте переліт заздалегідь – адже Ви завжди можете від нього відмовитися.

Перш ніж сплатити квиток, уточніть які є обмеження по кількості днів перебування, чи можливо внести зміни до маршруту або дати вильоту.

Це захистить Вас від можливих непорозумінь у випадку, якщо Ви вирішите продовжити або скоротити Вашу подорож.

Якщо Ви визначилися з поїздкою, викуповуйте квиток що найшвидше. До моменту продажу, авіакомпанія має право змінити розмір і кількість зборів,

що може збільшити вартість, а також поміняти тип літака на менший, анулювавши тим самим невикуплені квитки.

Обов'язково перевірте правильність написання Ваших даних в заброньованому квитку, вони повинні збігатися з написанням в документі, з яким Ви подорожуватимете.

Ну і звичайно ж не забувайте про те, що квитки, заброньовані в різних агентствах на одні і ті ж самі імена і прізвища, що співпадають по датах і маршруту, анулюються авіакомпанією автоматично.

Глава 2
Про те, що необхідно враховувати,
купуючи авіаквиток з пересадкою

Далеко не завжди Ви можете дістатися в необхідний Вам аеропорт прямим рейсом без додаткових пересадок. Також нерідко авіаквиток, що складається з декількох ділянок з пересадкою, коштує значно дешевше, ніж прямий переліт. Тому звернемо Вашу увагу на деякі "підводні камені" таких подорожей.

Завжди звертайте увагу на мінімальний стикувальний час - в деяких випадках для пересадки у великих аеропортах з великим пасажирообігом його буває недостатньо.

Враховуйте необхідність проходження паспортного контролю в пункті пересадки.

Якщо Ви подорожуєте різними авіакомпаніями, іноді виникає необхідність отримання багажу в транзитному аеропорту. Тому для повної упевненості - уточнюйте інформацію в агентстві або авіакомпанії.

Зміна аеропорту в пункті пересадки - найнеприємніший, але все таки нерідкий"камінь". Щоб не потрапити в халепу, враховуйте віддаленість аеропортів, спосіб переміщення між ними і час доби, що визначає трафік на дорогах. Також важливо враховувати необхідність отримання транзитної візи.

І завжди пам'ятаєте про те, що у разі, коли різні ділянки авіаперельоту виконуються різними перевізниками (так званий переліт "двома квитками"), авіакомпанії не несуть відповідальності один перед одним за Ваше запізнення на наступний рейс унаслідок затримки попереднього.

Глава 3
Про те, чому ми не вилітаємо вчасно

Іноді виникають ситуації, коли Ви, пунктуальний та передбачливий мандрівник, завчасно приїхали в аеропорт і, маючи дійсний авіаквиток на конкретний рейс, отримуєте "сюрприз" у вигляді багатогодинного очікування або, що ще гірше, перельоту зовсім не тим рейсом і не у той час. Причин для цього може бути декілька.

Погодні умови. Тут рекомендація може бути тільки одна - набратися терпіння. На жаль передбачити капризи природи ніхто не в силах.

Поломка літака. Як і будь-яка техніка, літак може вийти з ладу в самий непідходящий момент. Щоб звести ризик очікування до мінімуму, вибирайте регулярні рейси крупних авіаперевізників з великим парком літаків. Чартерним і low cost компаніям іноді просто нічим замінити несправний літак!

Перепродаж. За статистикою якась кількість пасажирів не з'являється на рейс. Розраховуючи на це авіакомпанія нерідко продає трохи більше квитків, чим може вмістити літак.

Найпростіший спосіб уникнути відмови в перевезенні у зв'язку з перепродажем - реєструватися на рейс онлайн.

На сьогодні більшість перевізників пропонують цю послугу на своїх сайтах. Якщо ж у Вас немає такої можливості, спробуйте прийти на реєстрацію якомога раніше - адже не помістяться в літак саме останньо прибулі пасажири.

Глава 4
Про те, що робити,
якщо Вам відмовили в перевезенні

Якщо Вам все ж відмовили в посадці на рейс, Вам, як грамотному мандрівникові, слід знати Ваші права. Тут ми не розглядаємо ситуацію, якщо Вас не пустили на борт унаслідок поведінки або нетверезого стану - ділові мандрівники собі такого не дозволяють! Мова піде про відміну або тривалу затримку рейсу, про яких Вас не повідомили заздалегідь, а також про перепродаж.

Якщо Вам доводиться чекати більше трьох годин, і при цьому не мають місця форс-мажорні обставини, тоді відповідно до наказу Державіаслужби України Ви маєте право відмовитися від перельоту і вимагати повного повернення коштів за квиток, яким не змогли скористатися.

Якщо ж Ви вирішили чекати, Вас повинні забезпечити безалкогольними напоями, їжею, у разі потреби проживанням в готелі і трансфером, а також компенсацією прямих збитків в сумі до 100 доларів США на добу.

На жаль в Україні ці правила не поширюються на чартерні рейси, а також на квитки, придбані за спеціальними та груповими тарифами.

У країнах Євросоюзу діють закони, що передбачають більшу міру відповідальності авіакомпаній перед пасажирами. Там Ви можете розраховувати на допомогу у разі двогодинної затримки рейсу, яка поширюється також на чартерні і групові перевезення. Крім того Ви маєте право отримати матеріальну компенсацію у розмірі 250-600 євро залежно від дальності польоту та часу очікування.

Тому, подорожуючи по Європі, у разі примусової відмови в посадці або тривалої затримки рейсу сміливо вимагайте на стійці реєстрації інформацію, в якій викладені Ваші права, особливо ті, що стосуються матеріальної компенсації і допомоги. Інакше пригрозите подзвонити адвокатові - цей аргумент завжди діє безвідмовно!

Глава 5
Про те, як зробити переліт
приємним в усіх відношеннях

Іноді, ми не замислюємося про те, що самі створюємо собі складнощі. Щоб не перетворити переліт на кошмар для себе та оточуючих, слідуйте моїм порадам.

Не спізнюйтеся на посадку. Якщо через Вас час вильоту буде відкладено, то ніякі покупки в Duty free не компенсують Вам вражень від очікування дозволу на зліт під злісні коментарі у Вашу адресу з боку інших пасажирів.

Не беріть в салон літака надто багато ручної поклажі. Адже якщо усі місця на полицях будуть заповнені, Ваші речі відправлять до багажного відділення без розмов і будь-яких гарантій.

Слідуйте вказівкам бортпровідника. Якщо Вас попросили пристебнутися, привести спинку крісла у вертикальне положення, підняти столик, не вставати до повної зупинки літака після посадки і тому подібне, то зробили це заради Вашої ж безпеки, а зовсім не з шкідливості або тому що так потрібно. Більшість травм на борту відбуваються саме з цих причин.

І завжди пам'ятаєте, що бортпровідник це не офіціант в ресторані, що приносить їжу і напої, а професіонал що рятує Ваше життя у разі екстреної ситуації!

(Продовження слідує…)



 

2010-2023 All rights reserved
Дизайн сайту Republique
Розроблено в MCG

  1. Главная
  2. Замітки ділового мандрівника