ENG | РУС
+38 050
456-78-15
+38 044

Три міфи про туристичні агентства

Купуючи авіаквитки безпосередньо
в авіакомпаніях, ми заощаджуємо
Далеко не завжди. Не слід забувати про те, що існують спеціальні ціни, що пропонуються авіакомпаніями лише через агентства. Це пов'язано з тим, що авіакомпаніям вигідно, щоб їх квитки продавав хтось інший і їм не доводилося б утримувати великі офіси по обслуговуванню клієнтів. Адже прибуток авіакомпанія отримує не від продажу квитків, а від перевезення пасажирів. Крім того, авіаквиток не має фіксованої ціни, як, наприклад, квиток в театр. І грамотний авіа-менеджер туристичного агентства знає як можна виписати квиток, значно скоротивши його вартість.
Бронюючи готелі через туристичне
агентство, ми переплачуємо
Теж невірно. Як правило, в сучасних агентствах встановлені системи бронювання готелів, де найнижча вартість пропонується насамперед. Тому готелі зацікавлені бути в перших строчках списку публікуючи в системі максимально низькі ціни. При цьому, продаючи готель туристові, агентство отримує винагороду не від клієнта, а від готелю, навіть в тому випадку, якщо Ви вважаєте за краще оплатити проживання безпосередньо в готелі кредитною картою.
Мій секретар забронює все сам
і зробить це краще
Найпоширеніша помилка. Навіть якщо Ваш секретар «розумник і все знає», в чому ми не сумніваємося, він не володіє всією актуальною інформацією про акції і спеціальні пропозиції сьогоднішнього дня. Для того щоб зробити Вашу поїздку комфортною і оптимальною по бюджету, йому доведеться витратити силу-силенну часу на моніторинг безлічі авіакомпаній, готелів, агентств по прокату автомобілів і так далі. А час – це гроші і не варто витрачати їх на навчання Вашого секретаря премудрощам роботи менеджера туристичного агентства!


 

2010-2023 All rights reserved
Дизайн сайту Republique
Розроблено в MCG

  1. Главная
  2. Три міфи про турагенства