ENG | РУС
+38 050
456-78-15
+38 044
Лос-Анджелес
678$
Берлін
184$
Париж
285$
Баку
259$
Богота
665$
Маврикій
838$
Кейптаун
777$
Відень
120$
Хошимін
964$
Тбілісі
227$
Мілан
120$
Вашингтон
516$
Бухарест
229$
Ліма
990$
Бостон
495$
Улан-Батор
699$
Флоренція
178$
Барселона
193$
Ванкувер
797$
Дюссельдорф
201$
Софія
259$
Сен-Мартен
675$
Ханой
969$
Сан-Франциско
705$
Бішкек
399$
Нью-Йорк
490$
Москва
178$
Осака
700$
Монреаль
566$
Токіо
601$
Лангкаві
600$
Женева
228$
Белград
209$
Сінгапур
799$
Йоганнесбург
817$
Сантьяго
705$
Кіто
1216$
Загреб
230$
Канкун
830$
Сан-Паулу
705$
Найробі
625$
Пунта-Кана
792$
Ріо-де-Жанейро
782$
Буенос-Айрес
725$
Мале
598$
Шарм-ель-Шейх
329$
Хургада
329$
Чикаго
515$
Амстердам
210$
Панама
736$
ДІЗНАЙСЯ ПЕРШИМ
Дізнавайтеся про найцікавіші місця для Вашого дозвілля. Підписуйтеся на розсилку!

Три міфи про туристичні агентства

Купуючи авіаквитки безпосередньо
в авіакомпаніях, ми заощаджуємо
Далеко не завжди. Не слід забувати про те, що існують спеціальні ціни, що пропонуються авіакомпаніями лише через агентства. Це пов'язано з тим, що авіакомпаніям вигідно, щоб їх квитки продавав хтось інший і їм не доводилося б утримувати великі офіси по обслуговуванню клієнтів. Адже прибуток авіакомпанія отримує не від продажу квитків, а від перевезення пасажирів. Крім того, авіаквиток не має фіксованої ціни, як, наприклад, квиток в театр. І грамотний авіа-менеджер туристичного агентства знає як можна виписати квиток, значно скоротивши його вартість.
Бронюючи готелі через туристичне
агентство, ми переплачуємо
Теж невірно. Як правило, в сучасних агентствах встановлені системи бронювання готелів, де найнижча вартість пропонується насамперед. Тому готелі зацікавлені бути в перших строчках списку публікуючи в системі максимально низькі ціни. При цьому, продаючи готель туристові, агентство отримує винагороду не від клієнта, а від готелю, навіть в тому випадку, якщо Ви вважаєте за краще оплатити проживання безпосередньо в готелі кредитною картою.
Мій секретар забронює все сам
і зробить це краще
Найпоширеніша помилка. Навіть якщо Ваш секретар «розумник і все знає», в чому ми не сумніваємося, він не володіє всією актуальною інформацією про акції і спеціальні пропозиції сьогоднішнього дня. Для того щоб зробити Вашу поїздку комфортною і оптимальною по бюджету, йому доведеться витратити силу-силенну часу на моніторинг безлічі авіакомпаній, готелів, агентств по прокату автомобілів і так далі. А час – це гроші і не варто витрачати їх на навчання Вашого секретаря премудрощам роботи менеджера туристичного агентства!


 

2010-2020 All rights reserved
Дизайн сайту Republique
Розроблено в MCG

  1. Главная
  2. Три міфи про турагенства